یعنی چی داروخانه ها نه دارو میدن نه شیر خشک

۱۲ پاسخ

عزیزم مردم الان خوشحالن😐نمیگن جنگ اینجیزارم دارهتازه شروعشه

حرومزادگیشون ک گرون بفروشم بردن انبار کردن

چرا قط شد همش

ما مادرایی که شماره۳ گیرمون
نمیاد نباید ۱و۲ بخریم چون مال زیر یکسالهاس
بچهای ما باغذا بالاخره سیر میشن
خدا لعنت کن هرکی که انبار میکنه

ولی دیشب آدمی بود که میومد پلاستیک پلاستیک شیرخشک وسرلاک میبرد.من چندتا داروخونه رفتم برا سرلاک

من دیشب گرفتم ولی گفت آزاده دولتی نمیدم.هرجندتا هم میخواستی میداد من سه تا گرفتم

نميدن چيه شيرخشك كمبوده كلا

والا من دیشب یدونع شیرخشک گرفتم
اگه یکی یکی بگیریم به همه میرسه نمیدونم چرا اینجور مواقع هول میکنن چندتا چندتا میگیرن
هرسری ی اتفاقی افتاد خدا میدونه ما بیشتر از مصرفمون نگرفتیم ک برای بقیه هم بمونه و خداروشکر مشکلی پیش نیومد

مر.ض دارن

همسر منم الان رفت گفتن نداریم😑

چرا نمیدن کی گفته

چرا ندن

سوال های مرتبط