بستگی داره حرکات چقدر کم شده باشه گاهی نی نی ها هم مث ما ی روز پر انرژی ان ی روز آرومن مهم اینه ی چیز شیرین مثل بستنی یا مخصوصا آبمیوه بخوری بیست دقیقه دراز بکشی اگه دوتا حرکت تو ۲۰ دقیقه زد یعنی همه چی اوکیه و امروز آروم قراره نسبت ب روزای قبل وقت کردی هم برو بهداشت ضربانشو بشنو خیالت راحت بشه
برو سونو
عشقم شما ک دیگ ۷ ماهگیت تموم شد ۳۰ هفته دیگ وارد ۸ میشی چندروز دیگ
اصولا یک ماه آخر یا دوماه آخر میگن امکانش هست کمتر شع چون بزرگتر میشه نی نی جاش کمتر میشه
یه کیم مگنوم بخور ببین چه میکنه 🤣😆😂😄
این دو سه هفته منم نسبت ب قبل کم شد حرکاتش
یکم دلستر یا یه کاکائو رو اول تست کن
چون دارن بزرگ میشن جاشون تنگ میشه
عزیزم نگران نباش منم این دوروز حرکاتش خیلی کم شده
جاش تنگ شده نگران نباش
مامانای باردار از اسمای پسرانه راهنمایی میکنید انتخاب خیلی سخته ؟
برای منم کم شده حس میکنم انگاری یه تایمی خوابه یهویی یکی دو ساعت بعد تکون میخوره امروز میرم دکتر میپرسم
اگه هر ۲ساعت حرکت داره نترس ولی اگه حرکت نکرد حتما برو ان اس تی بده
ماله منم امروز حرکاتش خیلی اروم شد کلا در حد لغزش احساسش کردم نمیدونم چرا اینجوری شده امروز
واسه من بیشتر شده برعکس
وقتی کلا حرکت نداشته باشه باید بترسی بچه هرچی بزرگ تربشه حرکش کمتر میشه
عزیزم بستگی به شرایط داره ولی من خودم از دیروز این مشکل و داشتم تازه خوب شدم
بستنی و نوشیدنی شیرین و خنک بخور
منم حرکاتش کم شده نسبت ب قبل ولی رفتم بهداشت صدای قلبش رو شنیدم خیالم راحت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.