چرا فرزند پروری و بستن ای بابا

۳ پاسخ

الان کجا داری پیام میدی ؟

هر کی میبینه بیاد یه سلام کنه ببینم پیامم میاد یا نه

اینقد الکی جنگ و دعوا کردین که اینجا رو هم ازمون گرفتین

سوال های مرتبط