مامانا مشهدی خوبین؟میگن فرودگاه رو زدن اره؟

۸ پاسخ

اره😭😭😭

@Mary_b79

ما که خیلی دوریم از فرودگاه

اطراف حرم روهم زدن

منک خونم مشرفه ب‌فرودگاه هیچی نمیبینم دود و اینا نیس

وای مشهد هم زدن

آره جای خونه ما بود چنان صدایی داد

اره

سوال های مرتبط

مامان قند عسلام مامان قند عسلام ۲ سالگی