۲ پاسخ

زدم خیلی هم میزنم.ولی خیلی داره بدتر هم میشه.دو شب هم پوشکش نکردم.نمیدونم دلیلش چیه
ممکن از شیر خشکش باشه که بهش نساخته؟

کالاندولا بزن

سوال های مرتبط