بچه ها صدا شنیدین قم یا من توهم زدم

۵ پاسخ

ارومیه رو که فقط میزنن. هر دو ساعت یکبار میان ها

من که تو زیرزمینم هیچی نمیفهمم... اون دفع سالاریه رو زدم بغل گوشمون من نفهمیدم😭

من اشتبا شنیدم چیزی نی

من چیزی نشنیدم.
من کلا هیچی نمیشنوم

الان ؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان لنا سادات مامان لنا سادات ۲ سالگی
مامان محمد طاها❤️🤱🏻 مامان محمد طاها❤️🤱🏻 ۲ سالگی