سلام دخترم تبش بالاست چیکارکنم

۳ پاسخ

بستی اگه داری بده بهش
چیزای خنک‌بده
داروهاشم بده

پاشویه اش کن

شیاف بزار.. چهارساعتی استا بده

سوال های مرتبط