۱ پاسخ

آره رفلاکس داره؟پسرمن همینه رفلاکسیع یکی از علائم رفلاکس سکسه زیاد

سوال های مرتبط

مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیاکوجون مامان دیاکوجون ۱۵ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۴ ماهگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان آدرین🌊 مامان آدرین🌊 ۱۶ ماهگی