سلام خانما من نی نی حس میکنم 😅😅تکون میخوره

۷ پاسخ

😍عزیزم

جفت قدامی باشی تکون های بچه است ،من ۱۲هفته حس میکردم

حرکات رودس منم همینطور بودم ولی نینی زیر ۱۶ هفته اصلا قدرت ضربه نداره که حسش کنی

اگر حس مثل پریدنه مال خون‌رسانی

من فقط بعضی اوقات که خودشو سفت میکنه متوجه میشم فقط
ولی تکون خوردنشو حس نمیکنم زوده

جفتت چیه عزیزم
منم گاهی زیردلم حس میکنم اما میگن بچه نیس

عزیزم حالت چطوره حالت تهوع داری

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 هفته سی‌ویکم بارداری