اهوازی ها صدا ها فعلا قطع شد درسته؟؟

۵ پاسخ

اره ولی. صدا نیست بد تر 🥲

خدارو شکر دیشب خبری نبود

ارههه

بله فعلا خبری نیست خداروشکر

یه جوری بیشتر استرس زاست

سوال های مرتبط

مامان عروسک نباتی مامان عروسک نباتی ۱ سالگی
مامان آرتا و تودلی مامان آرتا و تودلی ۱ سالگی
مامان عمران 💙🧸 مامان عمران 💙🧸 ۲ سالگی
مامان جانان و گل پسر مامان جانان و گل پسر ۲ سالگی