میشه بگید ناهارچی گذاشتید برای بچه ها منم بزارم

۴ پاسخ

😐خودم که هیچی برا گندم باباش یک مقداری اردک بود با سیب زمینی گوجه سرخ کردم الان سیب زمینی گوجه غذای لاکچری😝😝😝😝😝

آش رشته

مادیشب کوکو اسفناج داشتیم

ماکارانی برا خودمون درست کردم یه ذره هم بچع میخوره
بخور نیس که

سوال های مرتبط

مامان نیکان وتودلی مامان نیکان وتودلی ۲ سالگی
مامان 🐣Selin مامان 🐣Selin ۱ سالگی