خطرناک نیس ۳ ۴روز تب میکنه بعد بدنش دونه ریز میزنه بعد خوب میشه
چیز اذیت کننده ای نیست بعد چند روز تب بدن بچه دون قرمز میرنه بعد یه هفته اینا اونم از بین میره
ابله مرغون هستش واسه بزرگا که اصلا نزده بودن تازه بزنن میگن رزوئلا منم گرفتم پارسال تب ولرز داشتم خوب شدم
اره ۴ روز تب بعد بدنش دونه میزنه پسر من گرفته بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.