پدی لاکت برای اسهال بهتره یا بایولاکت؟

۳ پاسخ

فرق نداره پدی لاکت. بائو لاکت . بی بی کر همشون یه چیزن

من‌ بی بی کر میدادم خوب بود

پدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان دلا 🌱 مامان دلا 🌱 ۶ ماهگی
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۱ ماهگی
مامان پسرامم مامان پسرامم ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی