از دیشب حرکت های تو دلیمو حس میکنم وایی خیلی حس خوبیه

۳ پاسخ

قدیمیا میگفتن اگه بچه زودتر حس بشه احتمال زیاد پسره

جنسیتش چیه گلم

ماشالله چ زود من هنوز حس نمیکنم

سوال های مرتبط