فکر کنم بسته باشن من دیگه شنبه میبرم
بهداشت محل ول کن فردا ببر ۲۲ابان صد برابر ازشون بهترن
گلم تعطیلن مگه تا۷روز تعطیل رسمی اعلام نکردن فعلا تا شنبه همه جا جز ارگان های درمانی تعطیل هستن
والا یکی از مامانا میگفت رفته بسته بود
بازه
بهداشت جز مراکز درمانی هستش باید باز باشه ولی اگه واجب نیست هفته آینده برو
فکر نکنم بسته باشه
اگه شماره داری زنگ بزن بپرس
اره بازن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.