بهداشت بازه یاتعطیله؟

۸ پاسخ

فکر کنم بسته باشن من دیگه شنبه میبرم

بهداشت محل ول کن فردا ببر ۲۲ابان صد برابر ازشون بهترن

گلم تعطیلن مگه تا۷روز تعطیل رسمی اعلام نکردن فعلا تا شنبه همه جا جز ارگان های درمانی تعطیل هستن

والا یکی از مامانا میگفت رفته بسته بود

بازه

بهداشت جز مراکز درمانی هستش باید باز باشه ولی اگه واجب نیست هفته آینده برو

فکر نکنم بسته باشه
اگه شماره داری زنگ بزن بپرس

اره بازن

سوال های مرتبط

مامان آریان مامان آریان ۲ سالگی
مامان رایان🫀 مامان رایان🫀 ۲ سالگی
مامان هلما و حسان مامان هلما و حسان ۳ سالگی
مامان مانیا و مایسا💖 مامان مانیا و مایسا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۲ سالگی
مامان ❤آرین مهوآ❤ مامان ❤آرین مهوآ❤ ۳ سالگی
مامان دلوین خوشکل 🥰 مامان دلوین خوشکل 🥰 ۲ سالگی
مامان دلارز مامان دلارز ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان عسلک و انارم مامان عسلک و انارم هفته نوزدهم بارداری
مامان علی مامان علی ۲ سالگی
مامان قلب من❤️ مامان قلب من❤️ ۲ سالگی