نفس بینیش کیپ و سرفه میکنه بخور سرد بزارم یا گرم؟

۶ پاسخ

مامان نفس میتونید دوستی منو قبول کنید واجب نیاز دارم به راهنماییتون پسرم اسهال شده مثل شرایط شش ماهگی دخترتون که به انبه واکنش داد می‌خوام ببینم چیکار کرددید پسرم خوب نمیشه

عزیزم درخواستم قبول کن 🌹💝

سلام مامان نفس خوبین؟ میگم شما یکبار گفتین اموکسی کلاو 634دادین دخترتون قوی بود، میخواستم بپرسم دیگه دادین؟

پسر من بینیش کیپ ولی سرفه اینا نداره ولی بد جور دماغش خور خور می‌کنه با اسپری بینی هم خوب نشده 😟

سرد بذار

سرد.

سوال های مرتبط

مامان اقا محّمد مامان اقا محّمد ۱ سالگی