۲ پاسخ

عزیزم دکترت دکتر خوبی نبوده
من سر دخترم ۱۲ هفته رفتم پزشکم خودش ۱۲ هفته نوشت
همممه چی رو حتی جنسیت رو درست گفت

کسی اینجا هست که دکتر زنان و زایمان باشه جواب بنده رو بده...واقعیتش من هفته ۱۲ رفتم سونو ان تیی دکتر گفت خیلی زود اومدی اشتباه کردی...گفت خیلی دقیق نمیتونم بهت بگم وضعیت بچه چطوره...به نظرتون لازمه که مجدد تو هفته سیزدهم برم سونو ان تی؟؟!

سوال های مرتبط

مامان ارسلان وتودلی مامان ارسلان وتودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهدیار زارعی مامان مهدیار زارعی ۴ سالگی
مامان امیرعلی 🧸🍼 مامان امیرعلی 🧸🍼 هفته سی‌وسوم بارداری