عزیزم دکترت دکتر خوبی نبوده
من سر دخترم ۱۲ هفته رفتم پزشکم خودش ۱۲ هفته نوشت
همممه چی رو حتی جنسیت رو درست گفت
کسی اینجا هست که دکتر زنان و زایمان باشه جواب بنده رو بده...واقعیتش من هفته ۱۲ رفتم سونو ان تیی دکتر گفت خیلی زود اومدی اشتباه کردی...گفت خیلی دقیق نمیتونم بهت بگم وضعیت بچه چطوره...به نظرتون لازمه که مجدد تو هفته سیزدهم برم سونو ان تی؟؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.