۴ پاسخ

اره داشتم دق میکردم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

آره بخدا

اره بازم خداروشکر کلافه شدم
حداقل چند نفر باشن حرف بزنیم

اره باز خوبه ی جوری میتونیم باهم در ارتباط باشیم

سوال های مرتبط