خانوما پسرم چرا تف میکنه؟؟؟؟

۲ پاسخ

عزیزم اون اسید معده شونه و اینو میگن رفلاکس پنهان..هر چند تا۶ماهگی رفلاکس برا بچه ها طبیعیه ولی دیگه بستگی داره دکتر چی بگه اگه بچه قشنگ وزن بگیره دارو نمیدن

دختر منم جدیدا این کارو میکنه واسه منم سواله☹️

سوال های مرتبط

مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی