جنسیت رو هم گفته مگه آنومالی نمیگن؟
اینم سونو جدیدم
اینم هست
جنسیت نوشته ایا؟
پس چرا تو سونو ان تی من جنسیت ننوشته بودن🥲🙁
چیز مشکوکی دیده نمیشه همش یا طبیعی زده یا نرمال دیگه ..جنسیتش چی بود؟! دختر
دختر داری 🥺❤️
خوبه دخترم هست
همه چیت عالیه خداروشکر عزیزم بسلامتی
جنسیتشم نوشته دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.