سلام سونوی انتی مو میشه ببینید خوبه یانه

تصویر
۹ پاسخ

جنسیت رو هم گفته مگه آنومالی نمیگن؟

اینم سونو جدیدم

تصویر

اینم هست

تصویر

جنسیت نوشته ایا؟

تصویر

پس چرا تو سونو ان تی من جنسیت ننوشته بودن🥲🙁

چیز مشکوکی دیده نمیشه همش یا طبیعی زده یا نرمال دیگه ..جنسیتش چی بود؟! دختر

دختر داری 🥺❤️

خوبه دخترم هست

همه چیت عالیه خداروشکر عزیزم بسلامتی
جنسیتشم نوشته دختر

سوال های مرتبط

مامان یذره مامان یذره هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه 🐣♥️ مامان جوجه 🐣♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری