۵ پاسخ

فک کنم ۳۶ هفته

به من دکتر گفت ۳۸ هفته این شنبه که برم معاینه می‌کنه و خیلی میترسم

سزارین هم معاینه داره ؟ یا فقط برای زایمان طبیعی معاینه میکنن ؟

حتما باید انجام بدیم آخه من باید بیمارستان برم میترسم

کاش یکی بیاد بگه درد داره یا نه

سوال های مرتبط

مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی