۲ پاسخ

من از حریره شروع کردم اول با دوتا بادوم هرروز بیشترش کردم آخه فرنی ارزش غذایی نداره

حریره بادومم شروع کن عزیزم
بچه هات الان پوره میوه و سبزیجاتم میتونن بخورن

سوال های مرتبط