بچه نداشتمم نمیرفتم.قرآن میخوای بخونی تو خونه بخون عزیزم ن خودتو اذیت کن ن بچه رو
قرآن خوندن دراین ماه خیلی لذت بخشی سعی کنید توخونه بخونید
بچه رو کلا جای شلوغ و پرصدا توی این سن نمیبرم میخواد قرآن باشه یا هر چی چون هم به صدا حساسه هم محیط روش تاثیر اضطرابی داره وقتی هی جابه کاش کنم هم امکان بیماری هست تو این فصل
هرگز
من وقت نمیکنم امسال توخونه هم نتونتسم بخونم 😞
ن بابا هوا ب این سردی
نه هوا سرده، لابد بچت ارومه من ک دیونم کرده بس گریه میکنه چ برسه برم جایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.