طبق پریودی هفته دوم ک تازه زمان تخمکگزاریه
هفته دوم مگه وجود داره ؟
7هفته ب بعد
هنوز خیلی زوده بالای شش هفته جینین میات
بااین عجله فک کنم تو ۱۰ هفته بری زایشگاه بگی بسه دیگه بیاریدش بیرون😂😂😂
فقط یه هفتع به و سیب زیاد بخور چون خیلی خوبه برا جنین و قلب حتما بخور عزیزم
هنوز زوده چجوری اینقدرزودمتوجه شدی بارداری ،۸هفته برو سونو مشخص میشه
میاد عزیزم منم با ۹هزار فقط ساک بود هفته بعد اومد دکترم گفت بتات بالاست من امیدم زیادم قلب دارو جنین دار میشه و شد واقعا
حالا زوده از الان سونو رفتی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.