برا من بکار اومد
خیلی مفید و کاربردی بود
بچه م ناز میکرد مک نمیزد
محتویات سینه م خ خشک بود
اگه نبود فک کنم دانشجوها و پرستارها نوکش رو میکندن
اینقدر که بد فشار میدادن
عزیزم دکترت کیه ؟کدوم بیمارستان میخوای بری ؟من مامانم اینا ساوه هستن کرمانشاه خیلی وضع خرابه مامانم میترسه میگه اینجا امنه بیا اینجا زایمان کن نمیدونم چی کنم
نه نیاز نیست
بیمارستان ها شیردوش برقی دارن خودشون
من سر پسراولم خریدم استفاده نشد اصلا شیر نداشتم سر این یکی نمیخرم
اره طبق تجربیات من لازم میشه
باز هرکسی متفاوته
بعضیا شیر دارن بچه زیاد نباید مک بزنه
بعضیا هم شیر ندارن باید حتما بدوشن با شیردوش دستی در حد دو سی سی با سرنگ بدن بچه
اره گلم بردار شاید لازم بشه .انشالله بسلامتی زایمانت کی هست ؟ کجا میخوای زایمان کنی گلم ؟؟؟
من نخریدم اصلا ، گفتم اگه لازم شد میخرم
بیمارستان خودش میدونم داره اگ شیرت نیاد خودشون شیر دوشای برقی وصل میکنن
اره عزیزم بردار
فک بچه ضعیفه ممکنه نیاز باشه واسه راه افتادن جریان شیرت شیردوش استفاده کنی
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.