خانوما بچهاتون چند سالگی از شیر گرفتید

۲۴ پاسخ

شیر خودم ۲۱ ماهگی
شیر خشک هنوز میدم🤦‍♀️

من یک و نیم سالگی از شیر مادر گرفتم چون اشتهاش به غذا خیلی کم بود و خیلی وابسته به شیر مادر بود
الان روزی دو سه بار شیر خشک فقط موقعی که میخوابه بهش میدم که تو ماه فروردین شیر خشک هم قطع میکنم و شیر گاو بهش میدم حالا چه تو شیشه شیر چه لیوان به نظرم نیازی نیست حتما از شیشه شیر بگیریم اگه خود بچه اذیت میشه ، خودش هروقت آمادگیشو داشته باشه میزاره کنار ولی شیر خشک بعد دو سالگی هیچ تاثیر خاصی نداره ❤️

شیر خودم ۲۱ ماهگی

۱۹ماهگی

هنوز نگرفتم

من ۲۳ماه و ۱۵روز کامل گرفتمش
(چند‌روز قبل از تولد دو سالگی ش)

۲۲ماهگی ازشیرگرفتم شیرخودم میخورد

۱۹ ماهگی

من به تازگی از شیرخشک گرفتم و الان روزی یک الی دوبار بهش شیر ماجان میدم

یکسال و نیم

۱سال و ۴.۵ ماه🥹

یکماهی هس

ble.ir/join/3Z9FqQ3arm

لینک گروه تو بله
سرعت اینترنت عالی
خانما عضو بشید خیلی خوش میگذره

به این ایدی تو بله پیام بدین تا لینک ارسال بشه براتون
‎@Modina_1382
❤❤❤

۱سالو۷ماهگی

۲سالگی

۱ سال ۲ ماه

۱۹ ماه و ۱۶ روزگی

تولد دوسالگیش میگیرمش ۲۰اسفند

۲۰ ماهگی

من دوهفته س گرفتم

اخر ۱۸ ماهگی

یک سال و ده ماه

21ماهگی تقریبا

روز تولدش ٢سالگي

سوال های مرتبط

مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان عماد مامان عماد ۲ سالگی