۶ پاسخ

همه تایمم برا بچه اس هیچ وقتی برای خودم ندارم اصلا

تقریبا بیشتر روز و اگه کاری نداشته باشم
بعضی وقت ها که کار دارم یا اعصابم بهم ریخته و اونم شیطنت میکنه عذاب وجدان میگیرم که چرا براش وقت نذاشتم

اوو انقد چرت و پرت میگم که کلا تا وقتی بیداره باید باهاش حرف بزنم بازی کنم

اکثر تایمی ک بیدار باشه باهاش باز میکنم و حرف میزنم و بعضی مواقع م میزارم خودش با خودش بازی کنه ک بعدا هی نخاد من باهاش بازی کنک

کلا زیاد با بچه وقت میگزونم هم با بزرگه هم کوچیکه

من انقدر باهاش حرف میزنم دهنم کف میکنه 😂

سوال های مرتبط