بچه من ضربانش۱۵۰خودم تهوع کم و جوش زیاد گرمایی شدم زرنگ شدم تند تند کارامو میکنم خوابم کم شده عاشق شوری و ترشی شدم نمیدونم چقدر این علائم به جنسیت ربط داره اما من اینارو داشتم
من بارداری اولم هست و سونوی اول ک رفتم ضربان قلبش روی ۱۴۳ بود و میلم ب شیرینی و ترشی بود ولی بیشتر شیرینی جات میخوردم
دوغ و ماست و چیزای سرد هم زیاد میخوردم سردی جات میگن دختره گرمی پسر ولی بازم بدن با بدن فرق میکنه
هر بدنی باهم فرق میکنه من پسر باردار بودم پوستم کدر زشت و خیلی حالت تهوع داشتم دختر خالم پسر داشت کلا ویار هچی نداشت پوستشم صاف صاف
ربطی ب علائم نداره عزیزم بدن هرکی فرق میکنه
بدن تا بدن فرق داره ولی برای من سر پسرم عاشق شیرینی دخترم ترش و ملس و نمکی
دخترم لکه لانه گزینی دیدم پسرم نه
پوستم تغیر نکرد یکم ویارم سر دخترم بیشتر بود و به بو حساس تر بودم و از لحاظ جنسی خیلی سر شدم سر پسرام یکمی سرد شدم سه ماه دوم خوب شد ولی دخترم اصلا
ربطی ب علایم نداره چون دقیقا علائمی ک سر پسرم داشتم اینبار داشتم ولی دخمل بچم
ربطی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.