علایم بارداری دختر چی هست

۷ پاسخ

بچه من ضربانش۱۵۰خودم تهوع کم و جوش زیاد گرمایی شدم زرنگ شدم تند تند کارامو میکنم خوابم کم شده عاشق شوری و ترشی شدم نمیدونم چقدر این علائم به جنسیت ربط داره اما من اینارو داشتم

من بارداری ا‌ولم هست و سونوی اول ک رفتم ضربان قلبش روی ۱۴۳ بود و میلم ب شیرینی و ترشی بود ولی بیشتر شیرینی جات میخوردم
دوغ و ماست و چیزای سرد هم زیاد میخوردم سردی جات میگن دختره گرمی پسر ولی بازم بدن با بدن فرق میکنه

هر بدنی باهم فرق میکنه من پسر باردار بودم پوستم کدر زشت و خیلی حالت تهوع داشتم دختر خالم پسر داشت کلا ویار هچی نداشت پوستشم صاف صاف

ربطی ب علائم نداره عزیزم بدن هرکی فرق میکنه

بدن تا بدن فرق داره ولی برای من سر پسرم عاشق شیرینی دخترم ترش و ملس و نمکی
دخترم لکه لانه گزینی دیدم پسرم نه
پوستم تغیر نکرد یکم ویارم سر دخترم بیشتر بود و به بو حساس تر بودم و از لحاظ جنسی خیلی سر شدم سر پسرام یکمی سرد شدم سه ماه دوم خوب شد ولی دخترم اصلا

ربطی ب علایم نداره چون دقیقا علائمی ک سر پسرم داشتم اینبار داشتم ولی دخمل بچم

ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان یازهرا مامان یازهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🐣 مامان ماهلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته بیست‌وهفتم بارداری