چطور نمیدونی
من قبلا سایتای خارجی میگشتم اینجا که کسی اسم جدید بلد نیس همه ماهان شاهان نیکان ماهلین پناه 😄
من دختر دارم مخام بذار پناه
اسم اَبرا
دختر
اسم دخترم ملکاس
اگه دختر بشه مانیکا اگه پسر باشه داریوش
پارسا هم قشنگه
ماهلین مهراد ملکا دلوین
من مهرادو میران دوس دارم نمدونم کدوم قشنگترع میران خاصتره حس میکنم
آیدین آیلین قشنگن روان روهام
من دختر تابان پسر مهراد
عزیزم برو انومالی
من اسم جانیار رو خیلی دوست دارم🩵
من جنسیت فعلا نمیدونم انشاله اگر دختر شد میذاریم مرسانا اگر پسر شد آریامهر میزاریم اسم بچه اولم آوا تو شناسنامه هست مهرا صداش میکنیم
مانِلی. دلاآنا. دلارُز. دلارا. لارا. دلارام. دیاکو.کیاشا. مانیار. دایار. دانیار. رستان
پسر باشه میزارم . فراز .
دختر دلانا
۱۸هفنه ای هنوز نمیدونی ؟؟
پسرم احتمال زیاد نیک هست،
مامان پناه سلام خوبی
پسرم فرهاد
دخترم میزارم نیلا
سورنا
ایرانا
ارغوان
ارسلان
اسمایی ک دوست دارم
دختر میخواستیم بزاریم لئا
ولی پسر شد فعلا انتخابمون فریاد هست
من پسر دارم میخوام بذارم جهان🌍❤️
من پسردارم
اسمشو میذارم آرتین
من پسرم آیهان🩵 دخترمو🩷 میخوام بزارم آیماه 🥰
پسرم. کارن. دخترمم میزارم نیهان 😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.