۱۸ پاسخ

وااا بچه ۱۱ ماه ۸ کیلوعه ! مگ میشه کمتر داد اول دوم وزنش کمم هس

من خیلی دوس دارم هم پسرم هم شوهرم شکم داشته باشن ولی اصلا ندارن لی در عوض خودم دارم خیلی بدم میاد

دختر منم شکم داره خیلی قشنگه😍😅

غذا چجوری میدی میکس میدی؟

اخ باید قوربون شکمش هم برید رژیم دیگه چیه😃
دختر منم شکم داره تازه دیروز شلوارشو بالا کشیده بودم چربی های شکمش دو طبقه شده بودن🥲😂

تو این سن دیگه بیشتر غذا باید بخوره
ولی اگه با شیر وزن اضافه کرده این ماهم بذار بخوره

چه شیری میخوره

عزیزم بچه تو سن رشده.‌ الان ک نباید بهش رژیم بدی

😂😂😂از دست این بابا ها
عزیزم عادیه همه بچه ها شکم دارن خوب
من از خدام بچه بخوره شکم داشته باشه
پسر منم وزنش کمه یکسالگی ۹ کیلو
با اینکه لاغر اما شکم داره

😐😐😐😐اقایون یه چیزایی میگن روی سر آدم کلمن سبز میشه😐😐

پسرمنم شکم داره😍😂بچن دیگه زیاد حساس نباشین

چه ربطی داره عشقم؟
بچه منم شکم داره بچس نباید رژیم بگیره که

ولی شیر رو سعی کن هر ۳
۴ساعت بدی کلا تو این سن هر دوساعت خیلی زوده به زوده

به نظر من با توجه به وزنش طبیعیه بده بخوره نگران نباش

ماشالله تا هر چی میخوره بهش بده خدارو شکر کن که می خوره من دوست دارم بچه شکم داشته باشه

وزنش چنده؟

پسر منم خیلی شکم داره . ولش کن بعدا راه می‌ره لاغر میشه

وزنش چقدره؟شکم دارن بچه ها تو این سن

سوال های مرتبط