۱۱ پاسخ

یه دقیقه باردارنشین ببینیم زنده میمونیم یانه اون بچه اینده نمیخاد؟؟

تو این وضعیت؟

صبر ‌کن ببینم اوضاع چجور‌میشه خوشبحالنون دغدغه های دارید من شبا از‌نگرانی‌خابم نمیبره

یه چن رو ز نده خواهر😂 بصبر اوضاع خوب بشه ایشالا بعد

سلام شبی یک عدد اسیدفولیک قبل خاب
و دی ۱۰۰۰ بعد ناهار
اگه ۴ ماه اقدام کردید نشدید برید سونو فولیکول ک اگه مناسب نباشه باید دادو شرو کنید
چ خوب هسش ک همسرتون ی اسپرموگرام بدن

دخالت نباشه باردار شدنت یه چیز شخصیه ولی ما که شیش شبه خواب نداریم از ترس و اضطراب
بنظرم اصلا وقتش نیس حتی ب بارداری فکر کرد. البته شایدم طرف شما آروم بوده ترسی نداری عزیزم

والا خوب انگیزه داری با این وضعیت اصلا خیالت و اروم

خوش به حالت هنوز حس بارداری داری🤣🤣تو این وضعیت امید به زندگیت خوبه😅🤣

فرتیلیت برای بانوان و آقایان

برا باردار شدن ی جیز دیگه لازمه ها ویتامین اینا تاثیر نداره

برو دکتر برات تجویز کنه عزیزم

سوال های مرتبط