اره منم دارم میخورم
اره..
بله میشه
اره قرص سرما خوردگی استامینفون بدون کدئین و چرکخشک کن کپسولی میتونی
نه عزیزم نمیشه.
اگه گلو درد داری فقط میتونی شربت دیفن هیدرامین رو قرقره کنی بعد دور بریزی. از این قرص مکیدنی ها هم خوبه
برای آبریزش بینی هم شستشو با اب نمک یا قطره بینی سدیم کلراید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.