خانوما تو شیردهی میشه قرص سرماخوردگی خورد؟

۵ پاسخ

اره منم دارم میخورم

اره..

بله میشه

اره قرص سرما خوردگی استامینفون بدون کدئین و چرک‌خشک‌ کن کپسولی میتونی

نه عزیزم نمیشه.
اگه گلو درد داری فقط میتونی شربت دیفن هیدرامین رو قرقره کنی بعد دور بریزی. از این قرص مکیدنی ها هم خوبه
برای آبریزش بینی هم شستشو با اب نمک یا قطره بینی سدیم کلراید

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی