۱۴ پاسخ

برای دختر ۸ماهه ۸و۳۰۰ کم نیس خیلیم خوبع
از ۵ ماهگی ب بعد ماهی ۲۰۰ گرم فقط اضافه میکنن نه بیشتر

وزنش خیلی هم خوبه نگران نباش

ول کن مردم های کند مغز رو ک نظر ندن میمیرن مهم سلامت بچه اس ک سالم باشه همین

من زینک میدادم اشتهاش زیاد شد خوب وزن گرفته بود چهارماه دادم دگ الان قطع کردم

وزن الان بستگی ب وزن تولد داره

سلام خوبه عزیزم دختر من ۹ ماهگی ۷۴۰۰ بود

وای مردم حرف مفت زن ب بچه منم میگن تپل

مگه به نظر بقیست؟!
مهم سلامتیه
مولتی ویتامین پدیا بست خوبه رو اشتهای دخترم تاثیر داشت

نیاز نیست شیرشو عوض کنی ممکنه شیرشو عوض کنی نخوره یا یبوست بشه …بهش مولتی ویتامین بده
البت بعد از صبحانه نه با معده خالی
ارد برنج +سیب پوست درختی کنده رنده شده +۵تا خرما پوست کنده+ی قاشق نشاسته ذرت +کره رو خوب بزار روی گاز با اب تا نرم بشه بعد بزار تو میکسر با ی موز خوب له که شد با قاشق تو طول روز بهش بده….دفعات و مقدار شیر خوردنشو زیاد کن

وزنش طبیعیه تو این سن همه شون تقریبا همین وزنن

دخترمن الان ۱۰ ماه و نیم هستش ولی ۸/۸۰۰!!! سالم باشن چاق و لاغریش که مهم نیس

دختر من ۷ کیلو😭

وزنش کم نیست
شیرشو اگر خوب میخوره عوض نکن،وزن یه مقداری ژنتیکی هم هست

وزنش کم نیست
اگر طبق نمودار و نظر دکتر خوبه بهتره حساسیت به خرج ندید

سوال های مرتبط