۷ پاسخ

مایع استریل گرفتم با فرچه تمیز میکنم دو سه روز یبارم میذارم تو آبجوش

با مایع استریل و فرچه میشورم هر هفته هم تو دستگاه استریل میذارم دستگاهم همراهم نباشه از فریزر استفاده میکنم

با اب داغ میشورم با هفته یبار داخل اب می جوشونم

بامایع ضدعفونی شیشه شیر

مایع مخصوص بی بی لند برای پستانک و شیشه شیر گرفتم با فرچه مخصوص

مایه ضد عفونی بگیر از داروخونه

یه اسکاج تمیز کنار گذاشتم ریکا میزنم بهش میندازم داخل شیشه یکم آب می‌ریزم درشو می‌بندم تموم میدم تمیز میشه بعد سری شیشه ارو در میارم اونم می‌شورم بعد آب کشی میکنم میذارم ابچکون

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی