۷ پاسخ

با مایع استریل یونی بیبی

من نه با آب خالی

نه هر وعده با ابه
کثیف شه با نمک

آب داغ،بین هر ۳ ۴ بار هم با مایع یونی

من با فرچه و گاهی ریکا.بعد با آب گرم خوب آبکشی میکنم

با شوینده مخصوص شیشه شیر . از داروخونه گرفتم سیسمونی فروشی ها هم دارن

با شوینده شیشه یونی بیبی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی