خانوما شیشه شیر کوچولوهاتونو با چی میشورید؟

۱۳ پاسخ

داخلش آب جوش میزنم

با مایع استریل فیروز میشورم

شیشه شور خریدم. واجب ترین وسیله بعد لباس بچه شیشه شور مخصوص هست. یه جور تمیز میشوره آدم کیف میکنه.

بچه اول یا بچه دوم؟🤣معمولا بچه اول خیلی حساسیم.یه کلیپ بود دقیقا من اون بودم.بچه اول یه دستمال جدا داشتم با وسواس میشستم رو پارچه تمیز دمر میکردم خشک بشه میلیمتری آب و شیرخشک و فلان می‌ریختم.دما با حساسیت چک میشد و اینا
اما بچه دوم با ظرفای آشپزخونه شسته میشه و میذاریم تو ابچکان خشک بشه،بچه سوم هم که یه آب میگیریم و تمام.🤣

مایع استریل

من با مایع روزانه مایا میشورم

شیشه شور و مایع استریل

مایع مخصوص گرفتم

من میزارم داخل دستگاه استریل

با مایع یونی بیبی و فرچه
گرون هست ولی برکت داره نسبت به بقیه

من مایع استریل ندارم یاچی بشورم؟

با نمک

بااین شیشه شور ها

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی