حداقل بزار به دمای محیط برسه سرد نده
زیاد سرد نده بزار تو دمای محیط کمی ولرم بشه بده
من یه کوچولو گرمش میکنم فقط در حدی که از سردی یخچال دربیاد.
از ۱۰ماهگیش شروع کردم از ۱۰تابهش دادم چون بیشتر نمیخورد .الان دیگه ۶۰-۷۰تا میخوره
البته شیرخودمو میخوره .غذاام میخوره
گرمش کن هم نفخ نمیکنه هم دلدرد نمیشه
دکتر به من گفت گرم کن نفخ نکنه
نه پسر منم گرم دوس نداره یخ میخوره
من هنوز نمیدم سوال منم هست که چجوری بدم با چی بدم دختر من شیشه نداره
یبوست نشد؟ منم میخام شروع کنم میترسم بدم یبوست بشه
ب نظرم گرم کن سرد بشه یکم بده سرد دل درد نشه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.