سلام خانمایی سزارینی خونریزیتون چند روز طول کشید؟؟

۱۱ پاسخ

من ده روز خون ریزی داشتم تا 40 روز لکه بعد تموم شدم

۴ماه...

نخبررر

من هنوزم دارم

من الان ۴۶ روزه و همچنان دارم

من ۵۲ روز گذشته هنوز لکه دارم پریود هم شدم ولی باز ادامه داره

۲۰ روز اینا بود اونم لکه بینی بود

من هنوز خونریزی دارم بعد مادر شوهرم گیر داده نه دیگه بسه برو غسل کن نماز بخون 😂

من امروز۴۰روزه هنوزلکه بینی دارم خسته شدم دیگه

تا 37روز بعدم دکتر دارو داد یکهفته خوردم لک زرد و کم داشتم بعد دارو قط کردم پریود شدم و تمام

تا ۴۵ روز لکه بینی داشتم
روز ۵۷ هم پریود شدم دوباره

سوال های مرتبط