شما میرید سنو فیلم میگرید یا عکس؟
من فیلم

۱۵ پاسخ

خود سونوگرافی لینک می‌فرسته بعد پنج شش تا عکس گذاشته میتونم دانلود و ذخیره کنیم
ولی اینبار نمیدونم نفرستاد فک کنم بخاطر قطعی نت

چرا من جایی ک سونو میگیرم زده گوشی رو خاموش کنید. منم میخام فيلم بگیرم☹️

فیلم میگیرم😂

بستگی داره اجازه بدن یا نه هم فیلم گرفتم هم عکس

اره هربار تو دوتا بچه فیلم گرفتم

هیچکدوم😵‍💫😵‍💫😂

من اشتباه میکنم از ذوق و استرس فیلم و عکس نمیگیرم😅 انشاالله سری بعد رو میگیرم

هرسری فیلم سونو رو از خود کیلینیک میگیرم

اینقدر استرس دارم ک هیچ کاری نمیکنم

منم فیلم میگیرم

من فیلم

من فیلم بعدش از روی فیلم ،عکس میگیرم😂

من انقد ذوق دارم هیچ کدوم 😂

منم فیلم میگیرم بعد از رو فیلم عکس میگیرم خودم😂

منم فیلم میگیرم😂

سوال های مرتبط

مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد
مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری