دست راستم نوک انگشتام خواب میره گزگز میکنه شما اینطوری شدین؟

۶ پاسخ

منم دو روزه اینطوری میشم

من تازگیا دستام و پاهام خواب میره اولا اصلا اینجوری نمیشدما

من اگه رو اون دست بخوابم شبا بی حس میشه خواب میره کلا

منم این هفته ها پاهام حس میکنم اینطوری میشه
عادیه ب نظر شما؟

اره تو این هفته ها طبیعی هست

عادیه بعد زایمان خوب میشی🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان زیزیگلو مامان زیزیگلو ۷ ماهگی
مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری