به منم دکتر گفت دور ناف بزن ولی من فقط چپ و راست میزنمبعضی وقتاهم بالا پایین
به من درمانگاه گفت دور تا دور با فاصله چار انگشت بزن اما من چپ و راست میزنم
سلام منم پنج هفتم چرا انوکسا میزنین؟
من بازو میزدم
کناره های جانبی ناف با فاصله چهار انگشت از ناف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.