خانوما آنوکسا رو دور تا دور ناف بزنیم اشکالی ندارع کع؟؟

۵ پاسخ

به منم دکتر گفت دور ناف بزن ولی من فقط چپ و راست میزنم‌بعضی وقتاهم بالا پایین

به من درمانگاه گفت دور تا دور با فاصله چار انگشت بزن اما من چپ و راست میزنم

سلام منم پنج هفتم چرا انوکسا میزنین؟

من بازو میزدم

کناره های جانبی ناف با فاصله چهار انگشت از ناف

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان الارا مامان الارا ۱ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری