خانوما بچه هاتون چند تا کلمه میگن؟؟

۱۷ پاسخ

ماما بابا ننه اده اه من دد

هیچی بزور دستو پاشکسته میگ بابا ماما

پسره من مامان و بابا و از ۷ ماهگی میگه الان ی هفتس اصلا نمیگه نگرانم نمیدونم چرا نمیگه دیگه

بابا- ماما- دد- دایی(دالی)- اده- آب- دی ده-

بابا ، ماما، دده، به به

ماما بابا دده آدا

بابا ماما ننن این ددد بیم 😂بیم یعنی بریم

عمو دایی هم میگ

بابا
دد و یه سری اواهای نامفهوم

مامان
بابا
دد
به به
چش
جیز
دس

ماما
بابا
دد
رفت
اب
به به
بیا
کیه

فقط بابا
گا گا
که که هم‌میگه نامفهوم 🫠

ماما بابا دد اه ددی

امم گگ هیش ننه ماما بابا

ماما بابا توپ جوجو اه نم نم ننه

دردر و بووه

مامان بابا دادا ماه اب پا دس

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری