ماما بابا ننه اده اه من دد
هیچی بزور دستو پاشکسته میگ بابا ماما
پسره من مامان و بابا و از ۷ ماهگی میگه الان ی هفتس اصلا نمیگه نگرانم نمیدونم چرا نمیگه دیگه
بابا- ماما- دد- دایی(دالی)- اده- آب- دی ده-
بابا ، ماما، دده، به به
ماما بابا دده آدا
بابا ماما ننن این ددد بیم 😂بیم یعنی بریم
عمو دایی هم میگ
بابا
دد و یه سری اواهای نامفهوم
مامان
بابا
دد
به به
چش
جیز
دس
ماما
بابا
دد
رفت
اب
به به
بیا
کیه
فقط بابا
گا گا
که که هممیگه نامفهوم 🫠
ماما بابا دد اه ددی
امم گگ هیش ننه ماما بابا
ماما بابا توپ جوجو اه نم نم ننه
دردر و بووه
مامان بابا دادا ماه اب پا دس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.