۲۹ پاسخ

نشسته میذاشتی پارچه نخی
الآنم بذار آبش کامل بره بذار پارچه نخی یا قابلمه روحی

عکس از ظرفشویی ت بده میخوام اون گل سبزه رو ببینم عزیز

بزارآبش کاملا بره بعد یه بسته چای پاکتی بزارداخل سبزیات خراب نمیشن

نشسته میذاشتی قابلمه روحی حالا که شستی بزار آبش بره کف قابلمه روحی پارچه نخی تمیز بزار بریز درشو ببند واسه من که خراب نمیشه

خوب ابشو بگیر بزار تو ظرف لا به لاش دستمال کاغذی بزار

جا قاشقی منم ازینه طلاییش😅
حتی ماربل شیتمم همینه
چجوری تمیزش میکنی من خیلی درگیرم خصوصا پشت گاز

عزیزم بریز داخل کیسه سبزی تازه میمونه

تصویر

زیاد نیست ک من اینا کلا برای ۳روزمونه هر وعده سبزی میخوریم😍😂
ابش رو خوب خشک کن داخل قابلمه روحی بریز تازه می.مونه

نشوری و تو یه ظرف بزاری یخچال تا چند روز سالم میمونه

شاهی از همه بیشتر زودتر خراب میشه

نشور

اگر پارچه تمیز داری لایه لایه بریز تو قابلمه روحی بعد سبزی بریز

من دستمال کاغذی میندازم .. ابش جذب شد برش میدارم
یه هفته سبزی داریم اینطوری

ابش ک رفت قشنگ تو ی ظرف در دار س چهار تا دستمال کاغذی بزار سبزی هارو بریز دوباره س چهار تا دستمال کاغذی بزار روش. قشنگ دورو برشو بگیره درشو ببند بزار یخچال تازه میمونه

بزار آبش کامل بره تو قابلمه بریز بزار تو یخچال درش هم ببند قابلمه روحی بهتره

رو پاچه میریزم ک ابش کامل بره بعد داخل قابلمه روحس ی دستمال میندازم داخلش سبزی میریزن تو یخچال میزارم دیرتر خراب میشه

تو ابکش بذار یخچال یه هفته هم له نمیشه خراب نمیشه فقط ی چیز بذار سر ابکشه

ابش که کامل رف بریز تو قابلمه روحی بزار یخچال تازه میمونه

بذار آبش بره بعد تو قابلمه روحی نگهداری کن
خراب نمیشه اصلا

پهن کن روی پارچه نخی بذار خشک بشع هی زیر و رو کن کامل که خشک شد قبل اینکه پلاسیده بشه یه دسمال کهنه بذار ته یه پلاستیک بزرگ .تمیز.بذارش یخچال

بشور بزار ابش بره بعد بزار پارچه نخی بعد بزار ت پلاستیک بزار یخچال

بزار آبش کشیده شه بعد بزار تو کیسه پارچه ای و دوسه تا دستمال کاغذی مچاله کن بزار داخلش تقریباً تا یه هفته میمونه

نباید میشستی خراب میشه

نباید همه رو میشستی
فقط اندازه مصرف میشستی بقیه رو خشک میزاشتی یخچال تا بعد دوباره بشوری استفاده کنی

تو قابلمه روی بزار سالم میمونه و با هروعده غذا بخور عزیزم😁

پهن کن رو نمگیر ابش که رفت بریز تو ی سبد که داخل قابلمه روحی نگهدار ده روز بمونه خراب نمیشه

یا بزار خوب ابش خشک شه بعد تو قابلمه روحی نگه دار درشو بزار

خورد کن واسه کوکو

باید همشو نمیشستی عزیزم

ت کیسه فریز بزار یخچال

سوال های مرتبط