طبیعیه هفته ات بالاست
منم ترشح میاد ازش از ۱۷ هفته گاهی وقتا زیاد گاهی وقتا دوسه روز نمیاد اصلا دستکاریش نکردم طبیعیه برا بعضیا میاد.
اصلا نگران نباش طبیعیه از سینه زن باردار شیر میاد اتفاقا اونی ک از سینش شیر میاد یعنی شیرش زیاده فقط بهش دست نزن
کاملا طبیعیه ربطی به زایمان زودرس هم نداره فقط دستکاری نکن
طبیعیع دستش نزن
تنها کاری ک از دستت برمیاد اینه ک دس نزنی بهش اصلا تحریک نکنی همین منم اونجورم
قبلا دستکاری کردی؟ خود به خود اینجور نمیشه دیگه دست نزن
دستکاری نکن و از دکترت بپرس اگر نمیری زنگ بزن یا از دکترای انلاین بپرس
فقط کافیه دست نزنی و سری بعد از دکترت بپرسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.