خانمای کرمانشاهی کجا رو زدن حالتان خوبه ؟؟

۹ پاسخ

خدايارتون باشه خدا كمك كنه زودتر تموم شه 😭😩

خدایا داریم دق میکنیم کی تموم میشه

😭😭😭😭😭😭

تازه زدن معلوم نیست کجارو زدن میگن چندجا انفجار شنیدن الان جنگنده ها از روسرما رد شدن سمت شهر

شاید ۱۶سعدی رو زدن

الان زدن?

منطقه مسکونی و زده؟

خونه ما شیشه هاش لرزیذ🥴

خیابان شیرین رو زده بیشرفای نامرد ایشاله نابود شن بزودی

سوال های مرتبط

مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی