۸ پاسخ

الهی ک به حق این ماه عزیز هیشکی نا امید نشه♥️🤲🥹

آمین

ان شاالله 🥺

منم 26 سیکلم هست صبح لکه دیدم دعا کنید انشاءالله لکه لانه گزینی باشه🤲🤲🥹❤

انشاءالله عزیزم 🤲🤲

عزیزم مطمئن باش باردار میشی .منم هشت سال نازایی داشتم و هر ماه و هر روز دارو خوردم ولی دقیقا زمانی ک دارو نخوردم معجزه شد برام وباردار شدم

ان‌شاءالله 🤲🏻

منم شدم
البته امروز روز دوممه🙁

سوال های مرتبط

مامانینی آینده مامانینی آینده قصد بارداری