بمن دکتر سفکسیم و دیفن هیدرامین داد
منم دو روزه درگیر گلو درد و آبریزش بینی شدید بودم،امروز بهترم،من نمیخواستم تو بارداری دارو مصرف کنم
شلغم پختم هر یک ربع بخور دادم
چایی کمرنگ و آبلیموشیرین فراوان خوردم،شبا هم کنارم آب میذاشتم هی ازش میخوردم گلوم خشک نشه
غذا هم که سوپ و آبگوشت و مرغ آبپز خوردم
و روزی دو سه بار هم آب نمک قرقره کردم و استراحت کردم
واقعا تأثیر داشت
منم سرماااا خوردممم خیلی بدددد
اموکسی سیلین در بارداری هیچ مشکلی نداره
نه عزیزم نخور اب نمک با اب ولرم قرقره کن و شلغم بپز بخور دوسه روز اینکارو کن خوب میشی مایعات گرم زیاد بخور اب پرتقال بخور
اره فک کنم
من دیروز رفتم دکتر واسم اموکسی سیلین نوشت
از وقتی میخورم سردردمم بهترشده
عزیزم کی وارد هفته ۲۹ میشی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.