تو این سن باید این کارو انجام بدن
دختر منم اینطوریه
بذار بخوره
اصلا ازش نگیر
کم کم از سرش میافته
الارام همینطوره
این عادت نیست،نشونه رشد خوب مغزشه
ن اشکال نداره بزار بخورع
بله عزیزم این نشانه رشده
من چکاب سه ماهگی پیش دکتر متخصص که بردم گفت الان باید اقو کنه بخنده و دستشو بخوره🥰 🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.