۶ پاسخ

تو این سن باید این کارو انجام بدن
دختر منم اینطوریه

بذار بخوره
اصلا ازش نگیر
کم کم از سرش میافته

الارام همینطوره

این عادت نیست،نشونه رشد خوب مغزشه

ن اشکال نداره بزار بخورع

بله عزیزم این نشانه رشده
من چکاب سه ماهگی پیش دکتر متخصص که بردم گفت الان باید اقو کنه بخنده و دستشو بخوره🥰 🥰

سوال های مرتبط