۴ پاسخ

فک کنم حدود ۲۳۰ تومن خریدم

شهرری ام

من خریدم ۲۵۰ پسرمم نخوردش عوق زد خاستی بیا ببر استفاده کن دهنی هم نیست من با سرنگ میکشم قطره هارو، پر پر هست

من چند روز پیش از قاطی هاش خریدم هم آهن داره هم مولتی ویتامین هم زینک که 250شد

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۷ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱ سالگی
مامان دِلآنا❤️‍🩹 مامان دِلآنا❤️‍🩹 ۱۰ ماهگی
مامان هانیس✨🍓 مامان هانیس✨🍓 ۱۵ ماهگی