۶ پاسخ

دوتاشو بخور منم دوبار استفاده کردم دوتاشو باهم خوردم خداروشکر تا خودم نخواستم حامله نشدم

منم این ماه خوردم یدونشو خوردم اولش اون یکیو ۲۴ ساعت بعد خوردم حواسم‌نبود زود بخورم امیدوارم بخیر بگذره😭خیلی استرس دارم

فکر کنم دو تا باید بخوری

ریخ ت و ؟

بله ر

ببين از ايناس كه دوتاييه؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🩷 فرهان🩵 مامان فاطمه🩷 فرهان🩵 ۱ سالگی